Vertrokken - Reisverslag uit Oensel, Nederland van Mandy Keeman - WaarBenJij.nu Vertrokken - Reisverslag uit Oensel, Nederland van Mandy Keeman - WaarBenJij.nu

Vertrokken

Blijf op de hoogte en volg Mandy

16 Mei 2014 | Nederland, Oensel

Lieve allemaal,

Iedereen bedankt voor alle goede raad, adviezen maar vooral de lieve woorden, berichtjes, belletjes, kaarten enz. En niet te vergeten een dikke dankjewel voor de leesbrillen, potloden, glitter haarspeldjes, schriften en dollars! Ik zal zorgen dat het op een goede plek terecht komt.
Mneer brengt me nu naar Schiphol.
Ik ga proberen jullie mee te laten reizen en mee te laten genieten.

Tot horens!
Kus van Kee

  • 16 Mei 2014 - 14:06

    Lalleke:

    Ohhh ik vind het zelf ook echt spannend,laat staan hoe jij het vind !!! Maar het zal beslist echt gewedig worden.Een hele goede reis,en wacht met smacht op je spannende verhalen,dikke kus Lal xxxxxx

  • 16 Mei 2014 - 15:35

    Hermieke:

    hele goeie reis en heel veel plezier met al die kleine kindjes en grote kinderen .en spinnen ...... xxx

  • 16 Mei 2014 - 16:03

    ANS:

    LIEVE MANDY

    IK HOOP DAT JE EEN VEILIGE REIS HEBT EN HEEL VEEL PLEZIER EN DAT JE VEEL KINDEREN GELUKKIG MAAKT
    VEEL LIEFS ANS

  • 16 Mei 2014 - 16:42

    Henriëtte :

    Een hele goede reis, en veel succes met de kleintjes daar. Gr.x

  • 16 Mei 2014 - 20:15

    Wilma:

    Hoi Mandy ik wacht weer met smacht op je verhalen en foto's...normaal pak ik eerst een kop koffie en de krant, nu pak ik eerst koffie en open snel m'n mail of jij er bij staat...dus tot zo!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Ik vertrek 16 mei naar Malawi om daar 2 weken vrijwilligerswerk te gaan doen. Als je het leuk vindt kan je me volgen via deze site.

Actief sinds 13 April 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 8738

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 01 Juni 2014

Mandy naar Malawi

Landen bezocht: